ΑΓΓΛΙΚΑ

ΑΓΓΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ

Το ακόλουθο πρόγραμμα αποτελεί ένα υπόδειγμα προγράμματος, το οποίο τροποποιείται και προσαρμόζεται ανάλογα με τις εξατομικευμένες ανάγκες κάθε μαθητή. Εμπειρικά, οι μαθητές μας ολοκληρώνουν επιτυχώς της σπουδές τους στο επίπεδο Β2 (Lower) σε έξι έως οκτώ και στο επίπεδο Γ2 (Proficiency) σε άλλα ένα ή δύο έτη.

Για παιδιά Α’ Δημοτικού: Μέσα από το τραγούδι, την κίνηση και το παιχνίδι τα παιδιά μαθαίνουν με τον δικό τους τρόπο! Μαθαίνουν βιωματικά μέσα από πολυαισθητηριακές δραστηριότητες να μιλούν τα Αγγλικά αυθόρμητα και αβίαστα πριν αρχίσουν να γράφουν, όπως συμβαίνει και με την μητρική τους γλώσσα.

Για παιδιά Β’ και Γ’ Δημοτικού: Βάζοντας τις βάσεις για την μετέπειτα πορεία των μαθητών μας, τους εντάσσουμε σε οργανωμένη τάξη με ολιστική εκπαιδευτική διαδικασία και εκμάθηση όλων των δεξιοτήτων της γλώσσας (κατανόηση και παραγωγή γραπτού/προφορικού λόγου), όπου η μουσική και το θεατρικό παιχνίδι συμβάλλουν στην αβίαστη και διασκεδαστική αφομοίωση της ύλης. Συνεπώς, τα παιδιά εισάγονται βαθμιαία και με βιωματικό τρόπο σε μια ολοένα και πλουσιότερη παραγωγή λόγου και σύνταξη ολοκληρωμένων προτάσεων αποφεύγοντας την στείρα αποστήθιση της μετάφρασης των λέξεων ή των κανόνων γραμματικής επικοινωνώντας πλέον με τους εκπαιδευτικούς αποκλειστικά στα Αγγλικά.

Για παιδιά από Δ’ Δημοτικού και άνω: Οι μαθητές μας αναπτύσσουν ακόμα περισσότερο τις τέσσερις δεξιότητες της γλώσσας (κατανόηση και παραγωγή γραπτού/προφορικού λόγου) συνεχίζοντας να μαθαίνουν βιωματικά μέσα από πολυαισθητηριακές δραστηριότητες, με τις οποίες προσεγγίζουμε ολόκληρο το άτομο με στόχο η γλώσσα να γίνει εμπειρία.

Για παιδιά Γυμνασίου και άνω: Στην πορεία για την απόκτηση των πτυχίων στα επίπεδα Β2, Γ1 και Γ2  γίνεται συστηματική εξάσκηση και εμπέδωση όλων των δεξιοτήτων της γλώσσας (κατανόηση και παραγωγή γραπτού/προφορικού λόγου) με έμφαση στην περαιτέρω ανάπτυξη του λεξιλογίου και την βελτίωση του γραπτού και προφορικού λόγου. Καθ’ όλη την διάρκεια της σχολικής χρονιάς οι νέοι προετοιμάζονται στην γλωσσομάθεια με όλο το απαραίτητο ακαδημαϊκό υλικό και σε εξειδικευμένα τεστ προσομοίωσης, ώστε να οδηγηθούν με αυτοπεποίθηση στις εξετάσεις.

Linguistic Sherlock Holmes

ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ

Για την εκμάθηση Αγγλικών για ενηλίκους πραγματοποιούνται μαθήματα για όλα τα επίπεδα γλωσσομάθειας από A1 μέχρι Γ2 απλά, ταχύρυθμα, ατομικά, σε ανοιχτά και κλειστά τμήματα. Το ακόλουθο πρόγραμμα αποτελεί ένα υπόδειγμα προγράμματος, το οποίο τροποποιείται και προσαρμόζεται ανάλογα με τις εξατομικευμένες ανάγκες κάθε σπουδαστή. Εμπειρικά οι ενήλικοί μας ολοκληρώνουν επιτυχώς της σπουδές τους στο επίπεδο Β2 (Lower) σε τέσσερα και στο επίπεδο Γ2 (Proficiency) σε πέντε έως έξι έτη.

Σκοπεύοντας στην ικανοποίηση των αναγκών του κάθε σπουδαστή, από το επίπεδο αρχαρίων ως εκείνους που επιθυμούν να προετοιμαστούν για τις εξετάσεις των επιπέδων B2, Γ1 και Γ2, το πρόγραμμα Γενικών Αγγλικών Ενηλίκων αναπτύσσει την ικανότητα και την αυτοπεποίθηση σε όλες τις γλωσσικές δεξιότητες (κατανόηση και παραγωγή γραπτού/προφορικού λόγου).

Η είσοδος στο πρόγραμμα γίνεται μετά από ένα τεστ κατάταξης, ώστε να ενταχθεί ο ενήλικας στον κατάλληλο κύκλο σπουδών (βλ. Οδηγό Εκτιμώμενων Ωρών Καθοδηγούμενης Μάθησης).

Πρόκειται για τμήματα, τα οποία δημιουργούνται από εσάς για εσάς. Συγκροτημένες κλειστές ομάδες υποψηφίων, οι οποίες δεν επιθυμούν την ένταξή τους σε κάποιο τμήμα, αλλά να κινηθούν αυτόνομα.

ΩΡΕΣ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΑΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ

Κάθε μαθητής είναι φυσικά μια διαφορετική οντότητα. Συνεπώς, ο χρόνος μάθησης εξαρτάται από μια σειρά διαφόρων παραγόντων, όπως παραδείγματος χάρη το προσωπικό ενδιαφέρον ή την εμπειρία στην εκμάθηση ξένων γλωσσών.

Για έναν στοιχειώδη προσανατολισμό, ωστόσο,  η Επιτροπή Αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας του Cambridge δημιούργησε έναν οδηγό (βλ. εικόνα) για τον εκτιμώμενο αριθμό ωρών καθοδηγούμενης μάθησης, που απαιτούνται για την πρόοδο στα επίπεδα. Στις ώρες καθοδηγούμενης μάθησης συμπεριλαμβάνονται οι ώρες διδασκαλίας, καθώς και ο χρόνος για την κατ’ οίκον εργασία.

Μελετώντας σύντομα τον οδηγό γίνεται σαφές, ότι πολλοί σπουδαστές θα παρακολουθήσουν περισσότερα από ένα μαθήματα, για να προχωρήσουν από το ένα επίπεδο στο επόμενο. Για τον λόγο αυτό, χρησιμοποιείται ευρέως το + για να υποδείξουμε το ανώτερο μισό ενός επιπέδου. Για παράδειγμα, το B1+ σημαίνει το ανώτερο μισό του B1 εύρους. Θα βρείτε αυτήν την σύμβαση να ακολουθείται και στις διδακτικές σειρές.

Οδηγός Εκτιμώμενων Ωρών Καθοδηγούμενης Μάθησης
Οδηγός Εκτιμώμενων Ωρών Καθοδηγούμενης Μάθησης